La sfârșit de septembrie, mai exact pe 30, oamenii din online își dau întâlnire offline la JW Marriott Grand Hotel și participă la cel mai important eveniment social media din România: Webstock. Anul trecut am fost pentru prima oară și mi-a plăcut foarte mult. Prin urmare, am zis că nu mai ratez.

webstock

La fel ca în fiecare an, a noua ediție este împărțită tot în două mari părți:

  • prima parte a zilei include două sesiuni cu temele My Story (oameni recunoscuți își împărtășesc poveștile) și The Present Is Visual (sesiunea face parte din categoria new trends, iar cei mai activi oameni din mediul digital vorbesc despre trendurile prezentului și viitorului)
  • a doua parte a zilei aduce șase sesiuni paralele, iar participanții aleg la care doresc să asiste. Anul acesta avem How To Grow Your Blog, How To Vlog, New Social Media, New Ideas For Marketers, Lessons Of Innovation și Online Communication Trends. Aș vrea să mă clonez pentru a participa la mai multe sesiuni în paralel. Încă nu știu ce să aleg, toate sunt foarte interesante. Probabil, voi da cu banul.

Printre speakeri se află nume precum Marian Godină, Alexandru Tomescu, Matei Dima, Bianca Adam, Costin Cocioabă, Geanina Staicu – Avram, Robert Katai, Alex Negrea, Lucian Mândruță, Vlad Petreanu, Adrian Hădean și mulți alții. Pentru lista completă a speakerilor și program intră aici.

Ziua dedicată Webstock se încheie cu Gala Webstock Awards, unde vor fi premiate cele mai bune proiecte din online-ul românesc din ultimul an. Lista completă a nominalizaților o găsești aici. Ultimul premiu oferit va fi Personalitatea Online a Anului, adică acea persoană care s-a remarcat prin proiectele sale online, dar și offline, iar această persoană este aleasă de public. Printre nominalizați se află Marian Godină, Geanine Staicu – Avram (Jamilla), Cristian China Birta etc. Votarea s-a încheiat, așa că nu ne rămâne decât să așteptăm ziua de vineri pentru a afla câștigătorul.

Pentru detalii legate de eveniment intră pe site-ul webstock.ro.

Webstock este un eveniment organizat de Evensys și Vodafone, în parteneriat cu Bitdefender, HP, Coca-Cola, McDonald’s, Raiffeisen Bank, LG, Staropramen și Siviero Maria.