La Webstock am văzut în premieră noul spot Vodafone în care apare Simona Halep. Cum a început totul? Înaintea unui meci, angajații Vodafone au început să se pozeze imitând semnul victoriei, pumnul strâns al Simonei după fiecare punct câștigat. Bloggerii și cititorii acestora au preluat ideea, iar online-ul era plin de astfel de poze. Treaba asta a inspirat noul spot care a fost lansat aseară și pe TV.

simona_halep

Se dorește ca acest semn să fie cunoscut de cât mai mulți oameni pentru a o susține pe Simona la meciurile următoare. Putem vedea la orice meci al ei că tribunele sunt pline de români și nu numai, care îi strigă numele cât îi țin plămânii. Pe lângă aceștia, mai sunt miile, poate milioanele care o urmăresc de acasă.

Simona Halep joacă zilnic pentru România, a spus-o și în interviul acordat lui Toma Nicolau. Hai să „jucăm” și noi pentru ea!