Au mai rămas doar câteva zile până la Mastering The Music Business, prima conferință dedicată exclusiv industriei muzicale din România, ce are loc între 16-17 februarie, la Hanul Gabroveni din București. Eu sunt foarte încântată de conferința aceasta și abia aștept să plec spre București.

Zilele acestea a fost definitivată lista speakerilor și totodată a fost publicat programul celor două zile. Acesta arată în felul următor

program mastering the music business

Speakerii internaționali ne vor vorbi despre cunoașterea drepturilor de autor și apărarea acestora, dar și despre cum funcționează radiourile astăzi.

  • Frank Hessing – va susține un workshop referitor la surse de venit în indsutria muzicală și administrarea drepturilor;
  • Götz Schneider-Rothaar – va intra în detalii privind partea legislativă;
  • Thorsten Freese – ne va vorbi despre streaming;
  • Denis Florent – modul de funcționare a radiourilor din România și modul de abordare a relației cu acestea.

Speakeri români:

  • Emilian Manolache – va vorbi despre aplicațiile neuroștiințelor în Advertising, Branding și Marketing, cu exemple din industria muzicală;
  • Vlad Irimia/ Tataee – impactul strategiei de promovare online asupra cariereri și veniturilor trupei;
  • Cristina Băzăvan – promovare creativă și branding online;
  • Sergiu Biriș – despre streaming-ul în România;
  • Robert Graur – de la omul care pună muzică la producător muzical, o descriere venită de la unul din cei mai implicați oameni în dezvoltarea acestei zone;
  • Cornel Ilie & Cristian Stan – ne vor vorbi despre greutățile pe care le întâmpină o trupă aflată la început de drum, ce înseamnă să îți dorești mereu mai mult în ceea ce privește realizările profesionale, cât de important este să îți formezi o echipă de profesioniști și cum să te adaptezi la schimbările permanente din industria muzicală;
  • Maria Voican – cum funcționează societățile abilitate în colectarea drepturilor de autor (UCMR-ADA, CREDIDAM), comparativ cu societăți similare din străinătate;
  • Cristian China Birta – promovare creativă și branding online;
  • Irina Caraivan – crowdfunding-ul reprezintă încă o sursă de venituri pentru artiști. Vom afla amănunte și povești de succes ale artiștilor români;
  • Bogdan Naumovici – unul din cei mai apreciați publicitari români ne prezintă studiu de caz despre cum se pune la cale o campanie publicitară cu artiști și care sunt criteriile în alegerea acestora.

Dacă ai legătură cu muzica, oricât de mică, dar vrei să crești în această industrie, să o cunoști mai bine, îți recomand să participi la această conferință organizată de  Star Management, în colaborare cu ARCUB.

Pentru mai multe detalii intră pe site. Despre taxa de participare găsești informații aici.

Parteneri media ai evenimentului: Rock FM, InfoMusic.ro, Bestmusic.ro, Metalhead.ro, Kooperativa 2.0., Urban.ro, iConcert.ro.